محل تبلیغات شما

بسیاری از ماها در واقع از مسیرهای متفاوتی یا دیدگاه‌های مختلفی به بحث

بازاریابی محتوا نگاه می‌کنیم. هر یک از ما معمولاً یکی از جنبه‌های بازاریابی محتوا را جدی گرفته و به بقیه جنبه‌ها اهمیتی نمی‌دهیم. برای نمونه، اگر شما نویسنده فوق العاده‌ای هستید اما ذهنیت اولویت شماره یک بودن مخاطب رو ندارید، خیلی سخت می‌توانید با نوشته خودتون با مخاطب ارتباط برقرار کنید.

هر کسی ذهنیت متفاوتی نسبت به بازاریابی محتوا دارد، اما یه سری ویژگی‌ها هستند که خیلی مهم بوده و من مایلم آنها را در اینجا عنوان کنم:

  • داشتن ذهنیت شماره یک بودن مخاطب
  • اهمیت مأموریت
  • اینکه شما تولید محتوای متمایز ایجاد کنید
  • درک اینکه بازاریابی محتوا به چه نحوی کسب و کار را به پیش می برد
  • داستان سرائی
  • توانایی تجربه و آزمایش

فرهنگ سازمانی

این بخش از چارچوب تیم بازاریابی محتوایی بر روی تناسب فرهنگ متمرکز شده. مطمئناً مهارت برای ما خیلی مهمه. اما فرهنگ نباید نادیده گرفته بشه. هر شرکتی احساس و فرهنگ خاص خودش را دارد. اما همانطور که شما یک تیم در اطراف خودتون جمع می کنید بسیار کلیدی است که افرادی را جمع کنید که ویژگی های فرهنگی آنها با کسب و کار شما هماهنگی داشته باشند. برای نمونه، عناصر زیر را در نظر بگیرید:

  • توانایی تمرکز و جلوگیری از حواس پرتی
  • اشتیاق به کار
  • توانایی حل مسئله
  • تطبیق پذیری
  • سوال کردن
  • توانایی کار کردن به صورت مستقل و همچنین در همکاری با دیگران
  • کنجکاوی و عشق به یادگیری
  • پذیرش بازخورد و انتقاد دیگران
  • آمادگی ندانستن جواب ها

بنده شخصا عاشق این مورد آخری هستم، یعنی آمادگی برای ندانستن جواب‌ها. ببینید فضای بازاریابی محتوا فضای شناخته شده ای نیست. پاسخ بسیاری از پرسش‌ها را هنوز نمی دانیم. همینطور که صنعت در حال تکامل خودش هست تاکید بیشتری بر روی تیم‌هایی با اعضای ترکیبی یا هیبرید میشه. این خیلی ضروریه افرادی را در تیم خودتون داشته باشید که آماده تغییر و سازگاری باشند.

بازسازی مجدد تیم بازاریابی محتوای فعلی

اگر مشغول بازسازی تیم بازاریابی محتوای فعلی خودتون هستید پیشنهاد می‌کنم این مطلب را از دست ندید. مستقیم میرم سر اصل مطلب. ابتدا از تک تک اعضای تیم خودتون بخواهید که مهارت‌های خودشون رو به روی کاغذ بیاورند. اینکه چه کار می‌خواهند انجام بدهند. در مرحله اول از اعضای تیم بخواهید که مهارت‌های خودشون رو عنوان کنند. به این ترتیب خواهید دید که در کجا ایستادید. در کجای تیم دانش عمیق وجود داره. در کجا شکاف وجود داره. خوب در این جا دو تا گزینه هست: یا می‌تونید افراد جدید استخدام کنید تا شکاف ها پر بشه، یا اینکه تیم فعلی رو آموزش بدید.

بازاریابی رهبری فکر

اکنون که رهبری فکر را توضیح دادیم، بیایید قبل از شروع، بهترین روش ها را مرور کنیم.

مخاطبان خود را بشناسید و به یادگیری در مورد آنها ادامه دهید.

شناخت مخاطبان کلید موفقیت در هر استراتژی بازاریابی است و رهبری فکر هیچ تفاوتی ندارد. با شخصیت خریدار خود شروع کنید. چه عواملی باعث ایجاد ، تحریک یا ایجاد درد در مخاطب می شود؟ آنها چه سوالاتی می پرسند؟ برای کشف این موضوع ، به شبکه های اجتماعی نگاه کنید یا مصاحبه با مشتری انجام دهید. پس از دانستن این موارد ، می توانید پاسخ دادن به سوالات آنها را با محتوای رهبری فکر آغاز کنید.

علاوه بر این ، مهم است که به طور مداوم در مورد مشخصات خریدار خود چک کنید و ارزیابی مجدد کنید. آیا سوالات مشتری شما با گذشت زمان تغییر می کند؟ آیا نقاط درد آنها امروز مانند زمانی که شما برای اولین بار به عنوان یک شرکت شروع به کار کردید ، به نظر می رسد؟ افراد متحول می شوند و مخاطبان شما نیز چنین خواهند شد.

در شبکه های اجتماعی فعال باشید.

رسانه های اجتماعی فرصتی موثر برای ایجاد برند و تخصص شما هستند. اول، اجتماعی است رسانه شما را فعال و درگیر با جامعه خود نگه می دارد. دوم، می‌وانید از آن برای اظهار نظر در مورد اخبار صنعت و اطمینان از شنیدن صدای نام تجاری خود در مکالمات مربوط به روند صنعت مرتبط استفاده کنید.

بعلاوه، شما می توانید از رسانه های اجتماعی برای ارتقا leadership محتوای رهبری فکر به روشی ارگانیک استفاده کنید بدون اینکه خیلی تبلیغاتی به نظر برسد.

مطالب را در مکان های مختلف منتشر کنید.

ایجاد محتوای رهبری فکر فقط به معنای ارسال پست در وبلاگ شما نیست. این همچنین به معنای فعال بودن در شبکه های اجتماعی، ارسال مهمان در سایت های دیگر و صحبت در رویدادها یا پادکست ها است.

 مهم است که آن را با رسانه های متعلق به یکدیگر در مقایسه با سایر منابع رسانه ای مخلوط کنید. علاوه بر این، داشتن ترکیبی از محتوای نوشتاری در مقابل محتوای ویدیویی در مقابل محتوای صوتی، مانند پادکست ها را در نظر بگیرید.

در نهایت، محتوای رهبری فکر باید هر کجا مخاطب شما باشد، نشان داده شود.

تجزیه و تحلیل آنچه رقبا انجام می دهند.

 اگر رقبای شما در حال ایجاد محتوای رهبری فکر هستند، کاری را که آنها انجام می‌دهند تجزیه و تحلیل کنید. هر چند وقت یک بار ارسال می کنند؟ آنها کجا هستند ارسال کردن؟ از الهام گرفتن از رقبا نترسید.

به علاوه، شما همچنین می توانید ببینید و ببینید که رقبای شما چه چیزی را از دست می دهند. شاید بتوانید خلاهایی را که در آن قرار داده اند پر کنید.

 محتوای ارزشمندی ایجاد کنید.

 برای اینکه در رهبری فکری واقعاً موفق شوید ، باید محتوای ارزشمندی ایجاد کنید. با هوشمندانه صحبت کردن در مورد موضوعات خاص در صنعت ، نشان دهید که در صنعت متخصص هستید. مهم است که عمیق کاوید و تخصص خود را همزمان در یک زمینه موضوعی به نمایش بگذارید.

 به عنوان مثال، ثابت کردن خود در زمینه بازاریابی به عنوان یک متخصص (حداقل در ابتدا) ممکن است مشکل باشد، اما شما می توانید مدیر سئو در شرکت خود محتوایی را برای وبلاگ یا

LinkedIn خود ایجاد کنید تا تخصص خاص نام تجاری خود را در سئو.

اصیل باشید.

ما نمی توانیم آن را به اندازه کافی بگوییم، اما تبلیغاتی بودن بیش از حد با مخاطب شما ارتباط برقرار نمی کند. در حقیقت، احتمالاً آنها را آزار خواهد داد. شما باید محتوایی واقعی و معتبر برای برند خود تولید کنید. علاوه بر این، شما بخواهید مطمئن شوید که محتوای شما برای همه منطقی است، دیدگاه ارائه می دهد و با تحقیقات پشتیبانی شده از بازار پشتیبانی می شود که به شما کمک می کند تا نظرات یا تصمیمات مخاطبان خود را مطلع کنید. استفاده از مثال ها، حقایق و نقل قول ها کمک زیادی خواهد کرد.


سلام محتوا

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی